Shoppingsugen!

Jag är jätte shoppingsugen! Jag shoppar nästan aldrig, nu när det är värsta julrushen, nu blir jag shoppingsugen :S Smaart fialotta! Om jag mår hyffsat så ska jag nog åka in till staden en snabbis på måndag. Tidigt innan den värsta rushen kommer (a)

Har i alla fall beställt en nyårs/julklänning :) Beställde sent i onsdagskväll och den kom i fredags! Det var inte dålig :) Den är inte jätte märkvärdig, men sist jag köpte en nyårsklänning så använde jag den bara den kvällen och sen så har den bara hängt i gaderoben. Den här kommer jag att kunna använda fler gånger :) Ska nog ha den både jul och nyår, bara använda olika accessoarer så det passar till både och :) Jaja, slut tjatat, här är klänningen :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback