Pluggiii

Provet imorgon, känns ju inte så där jätte bra. En bra nyhet är i alla fall att jag har börjat plugga och kan typ alla basbegreppen. En dålig nyhet är dock att resten inte sätter sig så bra och att jag inte är på plugghumör så det blir nog ett fett ig i morgon. Vilket inte är så bra, hatar att göra omprov. Men det har vi inte sett än så det är inte säkert, förhoppningsvis så är det ett ganska enkelt prov och då är det kanske inga problem. hehe

Kollar lite på vänner i mellan åt, me love :) <3 I helgen blir det massa jobb, eller hela lördag och söndag i alla fall. Duktig jag är! (a) Sen så hoppas jag på att det blir lite utgång nästa onsdag med lisenfisen ;) Och någon mer kanske..? :) Jag är grymt sugen på något onyttigt, men jag vill inte äta onyttigt! Försöker komma på något gott, nyttigt som man kan käka som tilltugg till plugget och tvtittandet. :P

Nehe dags att göra annat. :) ♥'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback