Måndag.

Okej, jag erkänner: Jag ångrar att jag valde Matte C. Tror inte jag kommer klara det, jag fattar absolut ingenting av j*vla logaritmer.. Jag trodde jag fattade derivatan och det men det gjorde jag tydligen inte eftersom om att jag fick ig på provet. Hrmf.. Jaja, vi kämpar på duktigt i alla fall, och ingen har sagt att Matte C ska vara enkelt.

Efter skolan så gick jag och fisen på A6an en sväng! Käkade köpte hårfärg och babblade massa skit. Alltid lika trevligt :) Sen så skulle jag klippa mig. Jag tycker det är mysigt att klippa mig, det är så skönt att ha någon som pillar än i håret :P hihi. Syns typ ingen skillnad, tog bara topparna och snyggade till lite och det var ju precis det jag hade tänkt. Så jag är super nöjd :) Det känns snyggare i alla fall!

Får la se när sandra orkar färga mitt hår, Sandra låg i sängen likblek när jag kom hem och hade luggit där hela dagen. Hon mådde inte alls bra sa hon =/ Hon har väl inte hämtat sig från resan riktigt än. Men nu så har jag pysslat om henne så att hon mår lite bättre :) Hade egentligen inte velat lämna henne ensam hemma men jag måste ju faktiskt åka till stallet, och hon säger att hon klarar sig så det får vi lita på ;) Själv så har jag laddat nu med kaffe och pepparkakor inför stallet. Skönt att för en gång skull hinna hem och landa lite innan man måste åka i väg igen. Nee men nu så ska jag nog dra mig snart i alla fall :P Ha det så bra ♥ 


Kommentarer
Postat av: Sajje

Ifall jag klarade av matte c så kommer du också att göra det! Bara du får G på nationella provet sen i vår så är det lugnt, så satsa på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback