Måndag.

Min huvudvärk vill verkligen inte gå över, ajaj. Förutom den är jag på ganska bra humör! I går var Calibra helknasig då jag testade ett nytt bett på honom. Så bytte tillbaka till det gamla i dag igen och då kändes han mycket bättre! :) Så det är nog ett skäl till varför han fick lite fnatt i går! Wellwell. Innan dess så fixade jag lite med julklappar, slog in och så. Och innan dess så vart det Matte C som gällde. Så duktiga är vi som orkar oss pallra upp på måndagmorgonen för matte. Då man mycket hellre ligger hemma i varma sköna sängen. Men jag och Lizah räknade på bra och fick in en del i dag faktiskt.

Jag tar tillbaka lite det jag skrev om att det skulle bli jobbigt att jobba. Jag trivs finemang på jobbet :) Oftast i alla fall :P haha. Nemen det gick bra i helgen så det var gött.

I veckan så händer det en heldel skoj:
Tisdag: Skolan, stallet.
Onsdag: Skolan, utgång :D
Torsdag: Stallet, plugga.
Fredag: Skolan, stallet, lussebio :D
Lördag: Stallet (och något mer)
Söndag: Heldag med Johanna, ska ha lite julmys :)

Nu så ska jag käka och slå mig ner framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, massa sune:D

2008-12-08 @ 19:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback