Lördag.

Sov till klockan 14.10 i dag, rekoord för min del :) Men inte så konstigit när man somnar 07.00. Men lucia bio var riktigt mys! Filmerna var okej. Den sista var ju den ända som jag inte somnade någon gång på, det var den hemskaste filmen jag någonsin har sett! Fy faaan. Där kunde man inte sova, mycket spännande, men kommer gå och tänka på den hela helgen pga av att den vart så hemsk. Wellwell, de andra två filmerna var komedier. Lite konstiga men helt okej!

Nu så väntar jag på att Emmelie ska bli klar så att vi kan åka till stallet. Ikväll så ska jag bara ta det lugnt, äta upp resterna av mina snacks sen gårdagen ;) Gaasch vad trött jag är.. Jag kommer nog lyckas att somna tidigt ikväll även om det blev lång sovmorgon!

Puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback