Jullov!

Äntligen jullov och en så länge så har jag inte alls mycket inplanerat, vilket känns väldigt skönt just nu :) Skolavslutningen var väl inte världens bästa, men helt okej :) Har kommit på att jag verkligen beundrar folk som både kan sjunga och spela instrument på samma gång och att det låter hyffsat bra dessutom. Efter skolan så brummade jag och Emmelie till stallet! Så skönt att åka bil till skolan ;) Calibra fick vila i dag, har kommit fram till att han ska få en liten vintervila. Eller han ska få gå lugnt nu fram till nyår. Det kan nog vara bra för både honom och mig :)  Han har fått ett himla dumt skav på ryggen som jag inte riktigt vet hur jag ska bli av med. Ska nog låta honom gå utan sadel fram till nyår, tömköra och rida barbacka i stället ;) Se om det blir bättre!

Nu så gick strömmen på nedervåningen :S Sitter här i det kolsvarta! Ikväll ska jag hem till johanna och ha lite julmys :) Vi ska byta våra julklappar i af och kolla på sunes jul :D Måste komma i julstämning någon gång :S Så det lär ju bli en tidig kväll i af. Det blir det jämt när vi träffas och inte ska göra något speciellt :P Mohaha. Sånna sömntutor är vi ;)

Sola fram till 2.20, hahaha! Han är ju bara för söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback