I mystagen!

Det blev en liten mysutgång i går :) Var först hos Lizah och sedan på centrum. Träffade lite trevligt folk och fick även in lite dans. Tack Lisen, en kväll med dig blir aldrig tråkig :) <3

Det var så skönt att vakna upp i morse utan ångest och bakfylla! Utan jag vart hyffsat utvilad. Nu så har jag varit hos min lilla hästapålle och frusit. Så nu vill jag inget hellre än att mysa till det ordentligt! Krypa ner i soffan med något varmt att dricka, släcka ner och kolla på tvn. Men måste plugga.. Naturkunskapsprov tomorrow. Men ska försöka mysa till det lite i alla fall! Ha på lite vänner i bakgrunden också (a)


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du är bäääst :) Kommer sakna dig när jag åker :( men mer utgångar på onsdagar till våren :D

2008-12-11 @ 19:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback