Godnatt!

Måste först bara säga (lite onödigt) att jag ligger otroligt skönt! Har bäddat ner mig i sängen med tvn vänd hitåt. Ska kolla på vem som åker ut ur idol sen så ska jag sova. Kevin är ju bara så GRYM! Den ända värdiga vinnaren i denna Idol. Alice är i för sig ganska bra med, men inte så bra som Kevin :)

Som sagt, jobb hela helgen, vilket känns ganska så vemodigt. Men när man väl sätter i gång så brukar det gå ganska så fort. Jag behöver ju liksom pengarna inför våren och till hästen givetvis. Det är bara så grymt tråkigt att veta att man har en "tråkig" helg med bara jobb framför sig. Gick på stan med min lisenfisen efter skolan en sväng, köpte de sista julklapparna och ville inte att helgen skulle komma i gång. Wellwell, helgen går nog ganska snabbt som sagt! Inget Calibra varken idag eller i morgon. Bra att få lite paus från det med så man får upp motivationen och orken bättre emellan åt :) 

Bild på nya tatueringen! Är som sagt mycket nöjd :)
  

Skulle kunna babbla på om lite till med det får bli en annan gång.
Trevlig helg och god natt! ♥

Kommentarer
Postat av: madeleine

snygg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback