Dan före dan före dopparedan ;)

Jag funderar starkt på att baka något julgodis.. Eller njaa ska jag verkligen vara så duktig? Jag vill komma i julstämning. Får se om det blir något av det :) I dag var jag och Elina uppe med tuppen (nästan) och brummade till stallet. Myspys :) Sen så när vi var klara där åkte vi till max och tog med oss lite mat hem, och nu har jag luggit i min soffa sen dess. Hade lite svårt och sova i går, tankarna sprang bara i väg och då är det lite svårt att sova :) Hade kanske lite att göra med att jag råkade slumra till i soffan med i går mitt på dagen..hrmf. Nee nu så är det nog dags för en dusch i alla fall och få bort den äckliga ensilage lukten.

 
Jag älskar dig min plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback