Your gravity's making me dizzy.

Var några dagar sen jag skrev ett inlägg nu (förutom låttexten).
Helgen var helt okej :) Fredagen var underbar med käk och bio med mina sötnosar till brudar :) Resten av helgen var hyffsat lugn.

Nu känns det som om att veckan är ganska igång. Har redan haft två prov som har gått hyffsat bra :) Hade även betygsamtal och Marie och hon sa att jag ligger på ett vg och nästan hur det än går på nationella provet så får jag ett vg i Matte B. Wiie, känner mig nästan lite smart ;) haha. Nu har vi bara ett prov kvar den här veckan, samhälle på torsdag. Orkar inte plugga på det just för tillfället så det skiter jag i.

Gick på stan lite i dag medans jag väntade på att klockan skulle bli fem då jag skulle träffa resten av familjen. Vi skulle förnya våra pass. Hittade en bikini på hm :D Blev överlycklig. Har sett den innan men aldrig trott att jag skulle passat i den så testade bara för skojs skull och då satt den hyffsat bra ändå så då slog jag till :)

Har även hunnit med att glida runt lite i Hannas mammas bil idag, en Clio Renau (?). Åt också pizza för andra dagen i rad men det är detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback