We only got four minutes to save the world.

Sitter här med en varm rispåse på magen, har haft mensvärk hela dagen. Jag hatar mensvärk. Skulle åkt till stallet med fyra tåget egentligen men både jag och Emmelie kände oss väldigt sega så bestämde oss för att ta fem tåget i stället. För att få en timmes till slöande här hemma.

Skolan i dag var bara dansen sedan halvstudiedag, mötte sedan mamma och vi traskade bort till polisen för att hämta våra pass. Efter det gick vi och lunchade på chilitai, mycket gott :) Mammi är bra ibland hon :)

Nu taggar jag för i mon få Lisen fisen och jag ska ut och äga dansgolven i Jönköping. ;) mohaha. Nemen det ska bli kul, grattis på födelsedagen älskling! :)
 
 ♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Vilken bild haha :P tack så mycket älskling :) Du&jag i mon :D

2008-04-17 @ 15:37:11
Postat av: hannah

mmh, halv studiedag är ze shiiiit ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback