Vi har i alla fall tur med vädret.

Jag är riktigt trött i dag! Har inte varit på humör på ungefär halva helgen och är det inte nu heller. Känner stress inför skolan, känner stress inför alla ufgifter, känner stress inför hästarna m.m. Vill bara att allt ska falla på plats och vara klart. Jag vill med andra ord ha sommar!

Tabergsmilen var i alla fall jätte rolig, för fjärde året irad tog vi oss igenom hela milen med alla ben i behåll. Sen på kvällen började vi med grillning hos Martina för första gången i år. Mysmys :) Sen åkte vi mest runt lite i Taberg och hälsade på lite folk. Var en helt okej kväll! Söndag tog jag det bara lugnt, orkade inte åka in till staden i hettan och trängas bland allt folk. Fick i alla fall med mig Emmelie ut på en promenad på kvällen.

Har redan massa planer inför nästa helg. På fredag ska vi fira Lizah och Elina som fyller/fyllt år. Kommer bli jätte roligt! Sen så har jag skutt både lördag söndag, var längesen nu så det ska bli roligt :) På lördag kväll blir det troligtvis grillning med Johanna och gänget och det är inte fel det heller :) Närmast nu så blir det streetdance i eftermiddag.

Underbara väder

Kommentarer
Postat av: Lizhen

På fredag är vi på det igen :D

2008-04-21 @ 12:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback