Torsdag.

I morse ville jag mer än allt annat dra täcket över huvudet och stanna hemma i min säng hela dagen. Men när solen lyser och det är så varmt ute så känner man sig bara allmänt dum om man inte traskar upp. Så det bar i väg till skolan. I bussen funderades det starkt på att hoppa över hållplatsen där vi skulle av och åka vidare till någon gräsplätt någonstans och bara ligga där med en kall cola eller glass. Hade varit underbart! Har street nu på dansen och är förvånad över att jag inte tycker det är alls kul, har ingen kämpar glöd alls. Dansen har jag tröttnat riktigt på!

Skutt var halt i går när vi tog in honom stackarn. Han visar symptom för hovböld men hovslagaren skulle komma och kolla på honom i dag, hoppas det går över snart. Fick också reda på igår att jag inte fick hästen jag var och kollade på häromdagen, vilket kändes rätt tråkigt. Orkar inte hålla på att flänga runt och leta massa, men man  vad gör man inte. :) I eftermiddag har ponnyridning och taberg, vilket känns gött i plånkan.

Är så himla avundsjuk på Emmelie och Alexander som ska åka till Mallorca nästa vecka. Är jätte sugen på att ta en sista minuten till Turkiet eller något. Någon som ställer? Hade verkligen varit välbehövligt. Men min personliga bank strejkar nog lite too much om jag skulle göra det uttaget så får väl avböja den iden också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback