The way it turned out is still a mystery.

Skönt att ha alla tre proven över. Vet att jag redan har sagt att de gick bra men har inte skrivit hur bra ;) Vägrade nästan att gå in och få reda mitt religionsprov när alla andra kom ut och hade fått mvg. För när det blir så, så är ett vg- (som jag fick) helt plötsligt ett dåligt betyg, fast att det egentligen är helt okej. Men jag är nöjd i alla fall :) Vg- är bra! Matten gick ju bra, får väl skryta lite med att jag och Markus fick bäst poäng i klassen. HAHA. Samhällsprovet idag kändes bra, så hoppas jag får hyffsat bra på det med.

Har haft en liten eftermiddag med Mårtensson idag :) Gick en härlig runda runt munksjön. Åt sedan på max vilket var grymt gott. Super härligt väder i dag faktiskt! Men i går snöade det jätte stora snöflingor :O Sånt vill vi inte se mera. Vi vill ha mer vår i stället!

I helgen ska det bli klassfest hos Michalea. Ska bli roligt! I morgon ska jag nog bara ta det lugnt, lovade att skjutsa Johanna till norrahammar kanske hämta också. Sånt man märker ;) Annars ska jag ta det lugnt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: hannah

jaa, hörde att det skulle snö men jag slapp se det iaf :D jag har inte gjort religionsprovet än (A) ses på löördag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback