Solen lyser himlen är blå.

Och det underbara vädret fortsätter värma :) Skönt! Skolan idag var lite seg som vanligt men gick helt okej. Efter skolan åkte jag och Emmelie ut på äventyr, skulle till Vistorp och kolla på en häst. Den här gången vart det min tur :) Var en liten arab, en trevlig kuse :) Lite äldre men så länge den inte drar skada av åldern så bryr jag mig inte så mycket, har ju inte tänkt att tävla på elit nivå direkt. Hon hade visst haft fler som kollat på den så får väl se lite hur det blir. Svängde även förbi Månstorp stallet på hemvägen. Har verkligen blivit fäst vid det, tycker det är såå fint och mysigt :)

Nationella i Svenska i mon, skriftliga.. USCH! Jag hatar nationella. Har ju muntliga i svenska på fredag troligtvis med. Vet inte riktigt när jag ska hinna klart med det :S aja, det får gå som det går helt enkelt. Tror ju inte att jag får super bra betyg i svenska b ändå. I mon ska vi även gå på musikal :) Ska bli kul, de flesta säger att den är jätte bra!

Kommentarer
Postat av: hannah

ska du hyra häst i sommar :) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback