Promenix.

Har varit ute och gått en liten runda med Wilma i dag :) Eller aa runt hustomten så ganska lång var den väl. Smsade Johanna och frågade om jag fick "låna en svartvit sak och försöka vara lite nyttig", så sagt och gjort. Var faktiskt en riktigt härlig runda, när våren är på ingång är det något alldeles extra härligt. Lika bra att passa på!

Skolan idag var lika seg som tisdagarna brukar vara = EMORT SEG. Jag tycker inte om tisdagar så det var himla skönt när vi satte oss på tåget på väg hem och veta att denna dagen inte kommer förrens om en vecka igen. I mon är det onsdag, vilket brukar vara ganska soft. Sen på torsdag har vi ju halv studiedag :) Göttigötti, och sedan är fredagen äntligen här. 

 Jag och sötan :)

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du&jag och på fredag älskling, du&jag :)

2008-04-15 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback