Pluggeli.

Nu har jag pluggat lite samhälle, tredje (av tre) provet den här veckan i morgon. Har väl gått hyffsat att plugga, men är svårt att veta vad man ska plugga på. Har fått tre häften, några tjockare än andra och hon sa att det bara skulle vara ett litet test fast väldigt betygsgrundande. Hmm, låter som ett prov om ni frågar mig. Nåväl, ska nog hoppa in i duschen innan hockeyn och sedan be mamma förhöra mig i någon av pauserna. Hejaheja Hv blå!

I mon ska jag och Elina vara nyttiga och gå ut och gå efter skolan, om vädret tillåter då vill säga. Hurtigt av oss! Idag hade vi även powerbox på idrotten med Bella och Hanna, det var roligt och svettigt. hihi. Nehe nu så ska jag traska vidare. See you later!

I still got so many unsaid things that I wanna say,
And I just can't wait another day,
I wish you knew.
I still wait up wondering if you will remember me,
But there's no way for me to know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback