Lovet slut och bloggandet tillbaka.

Blogg serven har luggit nere ett tag så har ju inte kunnat skriva. Tror inte jag hade skrivit mycket mer ändå för har inte haft så mycket att skriva om. Lovet har varit kanon! Har varit en del i stallet och när jag inte har varit där så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Med andra ord ett välbehövligt lov! Nu är vi tillbaka till skolan och har massor att göra känns det som. Två prov nästa vecka och ett "test". Lite typiskt att det har varit lugnt nu så länge och så kommer allt på en gång. Menmen, smällar man får ta antar jag. Är lite trött i benen efter dans och ridlektion i går. Alla andra har ont i ryggen, men det har jag lyckats undvika. Jag säger att jag stretchade ordentligt efteråt, andra kanske säger att jag inte tog ut mig tillräckligt ;) haha, jag kör på stretchen i alla fall.

Nu är det engelska som gäller.


Kommentarer
Postat av: hannah

jag har haft ett sånt megadamp på bloggservern. det la av hela tiden när jag skulle blogga innan så jag skrev itne så mkt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback