Lördagkväll.

Gårkvällen var himla lyckad måste jag ju säga. Hade jätte roligt! Började ju med att vi bowlade och käkade på chilitai,mums! Sen så blev det så klart utgång med förfest hos Lizah. Dansade massa och hade det roligt. :)  På onsdag är det äntligen spring inspiration, ska bli så kul! Då blir det ju även utgång igen. Känner mig lite snurrig nu, mina bakispiller funkade kanske inte så bra den här gången ändå. Wellwell.

Nu ikväll har jag varit hos Linda, grillat och lite så. Det var trevligt, men jag och min onda skalle beslutade oss mot min vilja egentligen för det var himla kul, för ändå att åka hem. Svängde även förbi Sophie på hemvägen där alla andra brudarna var. Nu så ska jag kolla massa vänner sedan ska jag sova.

Skulle egentligen åkt till Götet i mon och kollat på häst. Men det hann någon före mig så fick inte denna heller. Så Emmelie sa att jag inte behövde åka med henne och kolla på den andra om jag inte ville så det ska jag inte. Ska ta det lite lugnt och åka ut till Skutt igen. Det går verkligen inte bra på hästfronten och mitt letande vilket känns lite vemodigt. Men det är väl bara att fortsätta hålla utkik och hoppas på att något dyker upp... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback