Klädval.

Ingen ville dansa idag men ändå tog vi oss igenom lektionen ganska lätt. Åkte sedan ner till staden för att leta kläder tills på onsdag. Sophie köpte tre jätte söta klänningar och Lizah köpte också en jätte fin :) Själv så köpte jag också en klänning/tunika/linne eller vad man kallar det. Men kan ändå inte bestämma mig för vad jag ska ha mig den eller mina blåa klänning. Vilken tycker ni? :)

 eller

Först ville jag inte ha den blåa utan var nästan säker på att jag ville ha den röda men nu när jag provade båda så kan jag inte riktigt bestämma mig. Den blåa var ganska fin med barbent ändå. Så hjälp mig gärna. (A)

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Älskling :) båda var verkligen skitsnyggt fast den blåa och barbent tror jag skulle vara väldigt snyggt :) fast jag älskar toppen du köpte idag men om vi skulle ha grillväll till helgen kanske den röda passar mer till det. Den blåa känns lite mer gå ut ;) det var min åsikt, men båda två är skitsnygga gumman

2008-04-28 @ 18:49:03
Postat av: Linda

jag tycker den röda :)
fast
båda var jätte snygga :)

Postat av: mårten

jag känner den blåa, fia :) bägge är supersnygga men den blåa känns mer top notch liksom ;) psssch. hur som helst blir du lätt snyggast i vilken som!

2008-04-28 @ 22:23:29
Postat av: hannah

åh, båda va jättefint, vf inte köpa båda (a)? tkr om ikke-urrigningen på den blåa å slutet på en röda, längst ner ^^ hähääh

2008-04-29 @ 08:54:54
URL: http://hannahmiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback