Jossan 18 år.

Jag har ont i halsen efter gårdagen! (?) Hade studiedag och sov ut till ca klockan halv tio. Förmiddagen bestod mest av massa mat, frukost och lunch. Klockan tjugo i fyra tog jag bussen in till stan. Det var ju jossans dag så vi (jag, michalea och ellen) tänkte överraska henne med tacos och tårta. Så det gjorde vi! Blev en hellyckad kväll med hockeytittande. Ingen kan ju ha missat att Hv gick till final! :D Och därifrån kan jag förklara mitt halsont. Hade köpt sånna där tutor som man blåser i och det blev ett himla liv i lägenheten, stackars grannarna.

Men ikväll blir det till det riktiga firandet för Jossey med alla brudarna!
Kommer bli suuuper bra :)

Kommentarer
Postat av: hannah

haha, tutan ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback