Inte långt kvar.

Det är helt sjukt, det knappt två månader kvar tills vi har sommarlov (och fyra till sunny beach). Längtar så jag blir galen! Har inte gått och undrat över hur jobbet kommer bli så mycket som förra året. Fråga mig inte varför! Har i alla fall bara fem veckor i år, snälla håll med om att det är "bara" och att jag kommer hinna med mycket mer. Vill verkligen ta sommarlovet som det kommer, ta varje dag för sig. Inte planera mer än nödvändigt. Får väl se om det blir så bra som vi hoppats på helt enkelt.

Våren är ganska på g nu i alla fall :) Men någon sa att det skulle bli snö i veckan igen? Någon annan sa att det skulle bli sommarväder i helgen? Det hade ju suttit ganska perfekt med tanke på att det är dags för tabergsmilen då :) Det ska bli funny bunny! Resten av veckan får vi se lite vad som händer. Ikväll blir det stallet i alla fall och rida lektion.

Life is gettin' harder day by day,
And I don't know what to do or what to say,
And my mind is growing weak every step I take,
Its uncontrolable now they think I'm fake ♥

Kommentarer
Postat av: hannah

jag tror att det var jag som sa båda vädergrejerna ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback