Guldet gick till Jönköping!

Godermorgon!


Hade ställt klockan på tio men var nog tur att jag vaknade innan dess, hade nog inte hunnit med vad jag skulle göra annars. Tänkte dra igenom gårdagen lite.


Vi går hem till Lizah efter skolan, strax efter det så kommer pappa och plockar upp lite kläder och min data så jag skulle slippa ha det där. Sen gick jag och lizah och köpte pizza och lite så. Sedan gjorde vi i ordning oss och sjöng lite singstar och så. Sedan kom grabbarna till hockeyn (joel, jönsson, danne, philip, johan, andres och ralle) och det blev ett himla liv som alla hejade på. Men det var kul. Själv var jag inte så insatt men det var väldigt spännande. Jag sprang i stället runt och bytte kläder och tjatade på Lizah om att jag ville åka. Så jag och Lizah åkte till centrum när det blev förlängning. Väl där inte så mycket folk men vi kom in gratis eftersom Lizah hade vipkortet. Men tog en drink och lite så. Sedan när vi fick reda på att det blev smguld sprang vi runt lite ute på stan men var även inne och dansade en del också. Andreas var bartender och bjöd oss på varsin drink, snällt av han! Jätte god var den också, får ta reda på vad den heter på samhällen på torsdag. ;) Himla stämning på stan måste jag säga, grymt mycket folk! Slutade sedan med att vi fick skjuts hem av Ralle. Var hemma ca halv tre! Hade ju köpt bakispiller också, tror faktiskt att de funkade. Mår ganska bra, lite trött bara. Det var en rolig kväll i alla fall!

Nu är det Tabergsmilen som gäller.
 
image238


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback