15 igen?

Har nyss kört in min moped till staden i regnet för en service, så att vi kan få ordning på den och så småningom få sålt den. Någon som är intresserad?

Var i alla fall riktigt kul att köra igen, kände mig som en femtonåring. Kan längta tillbaka till den tiden ibland. När vi åkte runt på våra mopeder, ramlade med dem, hade massa grillkvällar på sommrarna, hade "falsterboveckan" osv. Men tiderna förändras och går vidare. Det är väl meningen att man ska ha de där tiderna att längta tillbaka till och tänka på hur roligt man hade då och hur man gjorde bort sig. Jag säger inte att jag inte tycker om att vara 18 (för tro mig, I really loove it) men i bland kan man väl ändå få längta tillbaka lite. Hade gärna blivit 15 igen och få uppleva allt jag har gjort en gång till. Kanske tagit till vara på vissa stunder lite mer och gjort vissa saker annorlunda?


Nåväl, har i dag som 18 åring haft en supermysig eftermiddag. Jag och Lizah trippade ner till stan efter skolan och mötte där upp Elina. Sedan skulle hon på körlektion och där tog jag och min grisfis en fika på claras. Eller jag tog rättare sagt en tacotallrik, vilket var suuuper mumsigt. Fick också i mig ett stort glas varm choklad med grädde och marshmellows (hur stavas det? :S). Så nu behöver jag inte äta på en vecka känns det som. Vi pluggade även lite inför vårt religions prov på måndag. Bra jobbat!! Nu så ska jag snabbt hälsa på duschen sedan ska jag kolla på topmodel. I morgon är vi lediga och då ska jag ha det skönare än skönast och ta det lugnan. Kanske plugga lite, kanske ute och springa. Sova ut i alla fall.

Turbo Alf sommaren -05 : )
image229

Kommentarer
Postat av: hannah

hehe, jag kör fortfarande moppe ibland (A) det är smidigt, spec när man itne orkar ta bussen :P btw så var det en polis som stoppa en kille här utanför å gav han feta böter :D fick böter för trimmning och fortkörning, haha!

Postat av: Liiizah

Du är min underbara gris :)

2008-04-03 @ 13:20:06
Postat av: Anonym

Turboalf

2008-04-03 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback