Yoga

Härligt att gå upp tidigt på en lördagmorgon och träna lite yoga. Första gången var det ju så var inte det allra lättaste, men var himla skönt faktiskt. Fast väldigt jobbigt och lite svårt! Men det blir nog nästa lördag med. :)

Nu så sitter jag och väntar på att få åka till lizah, helt färdig i ordningjord. Satt och tänkte fördriva tiden med att kolla på lite Idolauditons men hittade radiokanalen NRJ, där det spelades mycket bättre musik. Så Idol la jag ner. hehe. Har lockat håret med våran nya ullaredslocktång. Rätt bra faktiskt! Bara det att det inte är det enklaste att locka på sig själv. Så så vackert blev det nog inte i alla fall. ;) Aja .. Nu laddar jag för en helbra myskväll med mina bästa ♥

//Fia

Kommentarer
Postat av: Liiizen

Jag tror det blev skitsnyggt :D

2007-09-08 @ 17:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback