Tv program.

Har nyss blivit lite förhörd på svenska provet vi har på fredag. Mamma skulle förhöra mig på g frågorna, vilket gick ganska bra faktiskt. Inte så svårt. Här däremot knappt kollat på vg frågorna, tycker det är så konstiga texter så kommer aldrig att fatta dem ändå. haha. Får väl kolla lite på dem i mon kanske. Men var en himla rolig syn att se mamma på bärbar dator, men efter ett tag så förstog hon hur man skulle göra med musen, eller kallar man det det på en sån här dator också?

Sandra och jag kollade på två avsnitt ur prisonbreak säsong tre. Så spännande!! Förstår inte hur de kan få varje avsnitt att vara så grymt bra. Jisses.  Me love prison break! :) Nu förtiden är också Idol en mycket stor höjdpunkt på dagen. Tycker även att det är ett mycket bra program. Kul och följa sina favoriter och heja på! Tycker i år faktiskt att killarna har ett starkare och bättre startfält än vad tjejerna har. Själv så har jag fler favoriter bland killarna än tjejerna :) Om 20 minuter sitter jag fastklistrad i soffan igen.

Någon som har kollat ut? Klockan halv åtta och det är kolsvart ute. Hösten är kommen.

//Fia


image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback