Psykologi.

Onsdagsmorgon, trött som bara den. Fast det har jag ju varit varje morgon denna veckan (A) Sängen är något otroligt undebrar nu för tiden. Har nyss haft psykologiredovisning, gick faktiskt bra fick bra kritik av läraren i alla fall. Så det känns bra, trotts att två gruppmeddlemar var sjuka.

I går började på teroin. Kändes väldigt träligt när jag åkte dit, ville bara hem och lägga mig framför tv:n. Träffade elina där lite, hann och småprata lite innan det var dags att gå in. Sen väl inne så gick tiden hur snabbt som helst och det var en bra föreläsning, lärde mig en del på första redan. Nästa gång är det på torsdag. När jag kom hem, var det bara att slänga i sig några mackor och lite senare dra sig till step upen. Den är verkligen något sjukt rolig! Den tycker jag om. 

Idag hoppas jag på att få kunna åka hem och bara ta det lugnt, kanske plocka iordning lite med det ena och det andra. Får se lite. 

//Fia       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback