Onsdag morgon.

Om ni frågar mig så går den här veckan ganska segt. Bara onsdag, vilket innebär psykologi nu på morgonen vilket är helt okej. Eftermiddagen däremot, tyska och det känns mer tungt. Tyskan känns inte rolig i år. Såg allt att emmelie lös upp när jag föreslog att vi skulle hoppa över tyskan. Får väl se, blir ju inget bra betyg om man ska skolka sig igenom varannan lektion. Bläää! Är otroligt trött denna morgon med som ni kanske märker.

Har inte kommit in i skolan än heller känns det som. Inte kommit in i prov och sånt i alla fall. Har svenska prov på fredag, litteratur historia som jag verkligen inte har någon ork att plugga till. Ska försöka hjälpa johanna i mon med med hennes matte. haha, se hur det går. Ska försöka i alla fall. tss. I dag blir det hem och bara ta det lugnt i alla fall. Det är jag värd! (A)

//Fia

Älskar mina underbara vänner så otroligt!
Vill än en gång tacka er för den underbara
helgen där jag tillbringade mycket tid med er, ni är så bra!

Kommentarer
Postat av: Liiizen

Filus min gris :D

2007-09-26 @ 11:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback