Fredag

Fredag i dag, sitter här och käkar godis som bara den. Vilket också medför ont ont i magen =/ Inte bra. Smyger också fram och målar lite på tavlan e mellan åt, haha kul man kan ha då. När vi inte har rast så är det historia som gäller.

Nu så har det ploppat upp desto mer planer för helgen. Ikväll blir det lugnt, träffa emil troligtvis. I mon blir det fotboll och skräckfilm troligtvis hos lisen :) Ska bli mycket trevligt! Sen på söndag blir det som sagt lite kalas för mamma och kusin. Så det blir nog en bra och hyffsat lugn helg. Nästa helg har vi också lite små planer för, favoriter i repris säger jag bara. ;) Lär nog också bli ltie pluggande i helgen. Massa redovisningar i början på nästa vecka :( Mej tycker inte om.

Träningen löper på rätt så bra. Igår var det stepup och styrka, och dagen innan det så gav jag mig ut och sprang en sväng. Konditionen tåls o jobbas på säger jag bara, fy fan.

Nehe nu har jag nog inget mer att säga för tillfället så bye bye!

//Fia

Kommentarer
Postat av: Lizah

Jag hoppas verkligen på en favorit i repris ;)

2007-09-07 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback