Even when your hope is gone, move along just to make it through.

Regn, skulle det vara i dag men inget regn ser jag. Just nu så ser jag bara en seg eftermiddag med samhälle. Är helt trött i kroppen nu efter dansen, var bara tre stycken. Resten vart sjuka. Men det gick helt okej ändå! Tog ut mig lite mer än vanligt bara. Sen så blir det nog ingen träning i kväll heller, inte på step upen i alla fall är väl i så fall om man kör något hemma bara, cykel eller springa, eller varför inte bara ta det lugnt? Något som jag är himla bra på nu förtiden. 

Till helgen är nu planerna bokade, för er som inte är i skolan så kan ni ju läsa här till och börja med ;) I morgon så är vi troligtvis hos mig om det inte visar sig att någon annan är ensam hemma, en myskväll laga mat ansiktsmask alltså en tjejkväll. Sen så lördag blir det trolvigtvis förferre hos emmelie och sedan iväg på annat partaj. :) Det blir en bra helg, det tror jag.

//Fia

Varför är det så svårt? Varför kan man inte
bara veta, hade gjort det hela mycket enklare.


  

Kommentarer
Postat av: liiizen

Tyvärr så måste jag dissa eran braiga helg :( saknar ihjäl mig efter dig :(

2007-09-20 @ 13:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback