En helt vanlig måndagkväll.

Nyduschad, mätt och vänner det är vad som gäller för mig nu. Nyss hemkommen från stallet, helt otroligt underbart! Hoppade för hanna, stuts ett galoppspråg oxer ett galoppsprång och sedan stus igen. Var jätte roligt! Som emmelie sa, sånna här dagar förstår man verkligen varför man älskar hästar. tss. Tack Cortino :)

Helgen har vart bra, var ju hos jolle i lördags och drack lite bira ;) Jag hade himla trevligt! Var ju inte där särskilt länge men det var roligt så länge det varade så att säga. Sov sedan hos elina, och upp till stallet tidigt på tävlig på söndagen. Efter det åkte vi till Tokared på släktkalas. Kollade massa gamla filmer från 1998 tror jag det var. Mariana och Ellinor vart så grymt sööta! och kan ju tillägga att jag inte har skrattat så mkt på väldigt länge, jesus amalia.

Lite depprisioner i gänget nu, vilket är fullt förståligt! Men ni vet att jag älskar er och finns här till 110%. Ni vet också att ni kommer klara det här för ni är så mycket bättre.

Kan ju också säga att jag har startat operation spara till långa naglar, igen. Går ganska bra hittills ;) (Okej det där vart en himla onödig mening, men jag väljer att ha kvar den i alla fall, haha)

//Fia - With a piece of happiness

Emil Lindstedt , ♥

Kommentarer
Postat av: Liizen

saknar dig min gris

2007-09-18 @ 10:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback