Don't stop the music.

Gårdagen var nice. Började med skolan och prov, gick helt okej med tanke på mängden jag pluggade. Sen så drog vi ut till stallet och filmade lite till våran historia redovisning. Kallt och ruggit men ändå kul :) Sen så var det hem och göra i ordning sej och dra in till dalvik på förfest. Sen så drog vi ganska tidigt ner till centrum. Vart allt lite nervöst när jag skulle visa upp min legitimation, men det gick bra. :) sen väl in var det dans hela kvällen som gällde i princip! Hade jätte kul. Tack så mycket emmelie älskling, med dej blir aldrig en kväll tråkig! :)

Ikväll hoppas jag på mys med resten av damerna. ♥

//Fia

image124

Kommentarer
Postat av: Partyprissen

Tack för en underbar kväll igår gumman, med dig kan man inget annat än att ha roligt !!! Krogen snart igen banne mig !!

2007-09-29 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback