Dagen efter.

Blev inte fullt så mkt som jag hade tänkt igår kväll, men det var en himla bra kväll ändå. Började med förferre hos jossie, som var lika bra som alltid. Tog massa roliga kort som troligtvis försvann :/ hmm. Vid nio drog vi iväg till simons fest på sörgården. Drog i gång dansen som vanligt! Jätte kul. Det var en bra kväll tycker jag :) Martina fick slagga på min soffa så lite senare blir det lite pizza banne mej :D


Jag älskar er! ♥


Det rättvisaste för både dig och mig var nog och göra så här. Känner mej så tom, vet inte alls vad jag känner. Ska ta det lugnt nu ett tag och bara tänka på mej själv.  

Kommentarer
Postat av: EllenPellen

du ska se att allting kommer ordna sig gumman <3

2007-09-23 @ 13:58:56
Postat av: liizen

Tack för igår baby :D

2007-09-23 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback