Chilitai och hårfärgning

Skolan i dag var rätt soft, jag tycker faktiskt om onsdagarna. Min slappa dag lite :) Lite tomt i skolan i dag dock, tre from the gang was sick :( hoppas ni är tillbaka i morgon pigga och utvilade. Åkte ner till staden efter psykologin och åt på chiliati, jätte gott! Jag får aldrig nog av kina mat. Var hemma cirkus halv två, då jag på en gång slängde mig framför tv:n och satte på vänner. och där satt jag fram tills resten av familhen kom hem. Då Sandra fick färga håret på mig. Nu så sitter jag här lite.

Har skrivit memd michaela lite nu och fått reda på lite mera info om vemdalen som vi ska åka till vecka sju :) Kommer bli super, längtar som bara den nu. Gud vad bra det kommer att bli!

//Fia

Ni är något helt otroligt underbara

image117

Kommentarer
Postat av: michaela

Vemdalen v.7 kommer bli så otroligt bra!! <3

2007-09-13 @ 18:36:59
Postat av: martina

längtar så att jag döör;) kommer ha så jäkla kul!

2007-09-14 @ 20:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback