Allt och ingenting.

Matte B nu.. Känner att detta inte riktigt är mitt ämne. Svårt =/

Uppe med tuppen i dag, en timme tidigare än vanligt. SNARK. Upp till körskolan för första lektionen. Lite pinit men så är det väl första. Klockan 07.00 gav jag och tompa oss ut på jönköpings gator, körde mycket inne i stan vilket jag inte är så van vid. Så det var lite nytt. Fick lära mej lite hur man kollar i speglarna och så. :) Övade även på att starta i backe med och utan handbroms. Med handbroms var mycket svårt tycker jag, så det blir det hem och öva lite på. Kommer dock inte i håg allt som jag blev tillsagd att öva på, hmm bra fia. Men han sa i alla fall kapitel 1-4 så får väl hemma och kolla i boken lite. Sen blir det teori nästa vecka.

Ridlektionen igår, markarbete för Frida. Ljuger om jag säger att det gick bra. Red på ett helt annat sätt än vad vi brukar göra för de andra ridlärarna, så det vart annorlunda men nyttigt antar jag. Får väl vara lite dum och skylla på hästen med. hehe, Bella bus är faktiskt inte självgåeende. Innan ridiningen satte i gång så kom eva fram med hundögonen och vill ha hjälp på tävlingarna i helgen. Självklart kan man inte säga nej då, så jag och elina ska upp tidigt på söndag och dra ut till bratteborg. Helgen är nu fullspäckad av massa bra planer :)

Hade ju släktkalas i söndags. Guud vad jag tycker om min släkt och mina kusiner :) Känner mig väldigt osmart när jag sitter och pratar med kusinerna dock: En som läser kemi i linsköping (fd NVare) En som läser IB och ännu en som går NV. haha.  Fick också reda på att kusin linda fick en dotter i går morse, grattis grattis :)

Måste bara erkänna att jag har blivit sjuukt kär i radiokanalen NRJ. Mycket bra musik enligt min smak. Man är rätt trött nu på Rix FM och mixmegapol. NRJ är det nu som gäller på skoltid.

I dag är det för övrigt träning (step up) som gäller :)

//Fia

Kommentarer
Postat av: Lizeen

Snart har du köörkort :D

2007-09-11 @ 11:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback