Trött !!

Det finns noga inte något skönare än en supervarm dusch efter en superkall mopedfärd. Trodde att hakan och fingrarna var borta när jag var hemma. Men efter den sköna duschen var de återställda. Har varit ute hos Skutt i dag : ) och detta var nog en av de gångerna som inte gick kanon bra. Men hur mycket kan man begära av en unghäst? Kan inte vara på top jämt. Nix, vi tar nya tag nästa gång. 

Just nu springer bara massa politik runt i huvudet, liberalism, regeringsformen, parlamentarism.. Gaah blir galen! Vart så sur och då spelar det ingen roll om man sitter med papprerna i handen eller inte för det går inte in i alla fall. Pappa har förhört mig lite i alla fall, inte tillräckligt men lite. Får läsa lite på vägen in till körskolan i mon. Åhh orkar inte ha körlektion.. Well well, ska man ha körkort så ska man och jag ska banne mej ha ett inte för långt efter min födelsedag. Sådeså! Ska försöka att åka in och köra lite teori någon gång på lovet. 

Längtar massa till helgen nu! Massa till söndag! Att få ta en sup (eller två^^) och dansa som bara den! På lördag ska jag också ut till stallet jag och emmelie ska kolla lite vad vi har för grejer som vi kan använda på/till skutt m.m. Hohojaja, nee nu säger kroppen i från.. Jag är trött i hela mig och vill lägga mig under täcket och kolla på vänner. Lika bra att lyda, vänner here I come.

//Fia

         


Kommentarer
Postat av: Lizah

Du är så otroligt bra :) Min underbara Gris

2007-10-24 @ 21:38:18
Postat av: Anonym

Fiia :) Du och skutt så söta tillsammans :) Imon är de samhäll och jag hoppas innerligt att du inte pluggat för mycket. För här har vi en som inte kan ett dugg. :)

2007-10-24 @ 22:04:30
Postat av: Anonym

Fiia :) Du och skutt så söta tillsammans :) Imon är de samhäll och jag hoppas innerligt att du inte pluggat för mycket. För här har vi en som inte kan ett dugg. :)

2007-10-24 @ 22:04:42
Postat av: michaela

jag säger bara SÖNDAG!! haha =D samhällsprovet är över nu och du klarade ju det galant ;)

2007-10-25 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback