Tisdag.

Inte långt tills denna dagen nu är över. Tisdag tisdag denna evigt jobbiga tisdag. Upp klockan 6 och göra sig redo för körlektion. Sedan skolan matte b och engelska. Matte B och jag är verkligen inte någon bra kombination. Suck. Sen efter engelskan var det stan en stund med lizah och sedan teorilektion vid klockan fyra igen. Hemma ca klockan 6 efter en 11 timmars lång dag. Då kände jag verkligen inte för att sätta mig på mopeden och åka och träna när jag knappt kunde lyfta benen. I stället blev det "homespa" Tappade upp ett varmt bad tog in datorn och kollade på oc med tända ljus, ansiktsmask, hårinpackning m.m. Underbart!

Nu så sitter jag och kollar på "hitta hem". Där de hittade 22 stycken katter i som vart instängda i en lägenhet under en period. Hemskt! Vem fan gör så? aja, finns så mycket sjuka människor. På tal om djur så var stallet i går underbart än en gång, i går så fick jag prova på en ny pålle vid namn skutt som är hos oss på tillridning. En jätte trevlig kuse!

Nehe nu så ska jag göra något annat.

//Fia


Kommentarer
Postat av: liizen

Min gris :D

2007-10-02 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback