Sofia Alf

Jag är så glad att jag träffade min galna Filus Pilus :)
Det var nångång på flahult, hon sprang där med sitt blonda hår och var ett pluggo och en liten höstnörd ( min första uppfattning om henne) Sen gjorde vi en cabare och hon var helt otrolig på att sjunga, vilken pipa alltså :D.
Förra året började vi i samma klass på gymnasiet, hade känt henne innan men det var då vi fann varandra på riktigt :) Hela hösten bestod av massa underbara förfester på henns rum, massa dans på jackies och Huset, svarttaxi hem till mig och hon blev nog allt lite trött på mig när jag tjatade på henne på natten, Fia är en glad, rolig, söt, galen tjej och även en liten sömntuta :)
I somras drog vi till Haalmstad och där hade vi himlans roligt med våra mariestadare :D ska inte gå in på några detaaljer.
Nu är Fia en blackrocker i hårfärgen och hon är min Fiiisgriis och griisfiiis, hon är min Filus och Pilus, min alfie :) Hon är min underbara Sofia Alf :)

Av: Lizah :)


Kommentarer
Postat av: Sofia Alf

Vad fint lizah! :D

2007-10-11 @ 15:04:05
Postat av: martina

naww:)

2007-10-11 @ 16:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback