Sjuk.

Det var då ingen hit att vara sjuk. Finns ju verkligen ingenting att göra. Fast måste erkänna att det är rätt bra att ha en arbetslös syster ibland, då slipper man i alla fall att känna sig ensam. Dagen har bestått mest av film och halvsova. Tror faktiskt jag blir hemma i mon med, typiskt när man har den sista teorilektionen, samhällskunskap, hv osv. Sånt som man helst inte vill missa men men.. Hellre det och vara frisk i helgen :D hehe. Helg är nog något av det bästa som finns! Sandra skulle ut på krogen i dag, lill lördag. Jag vill också! aja .. Nee nu så ska jag nog gå upp och kolla lite tv.

//Fia

Kommentarer
Postat av: kristin

haha jag förstår dig.
jag har inte heller något att göra.
dock är jag bara "sjuk", men jag har tråkigt för det..

Postat av: michaela

Krya på dig hjärtat, vi saknar dig <3

2007-10-03 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback