Plugg!

 Nu ska jag faktiskt plugga, jag ska. Har brett ut mina saker över köksbordet, satt på radion och hällt upp ett stort glas med coca cola så nu finns det ingen återvändo. Ville bara snabbt in här och skriva upp vad vi gjorde i dag.

Åt på a6, kom plötsligt på att det faktiskt kunde vara bra att strax gå in och höra lite med resebyrån inför nästa sommar eftersom att vi har hört från alla håll och kanter att resorna går åt för fullt. Så vi traskade in på resebyrån och frågade lite frågor. Sa att vi var tio tjejer som ville till något ställe där det fanns både shopping, sol&bad, fest och som var hyffsat billigt. Då gav hon oss två alternativ på länder som passade in på detta, och det var (som förväntat) bulgarien och turkiet. Hon tog fram några hotell och visade lite, jämförde också med andra länders kostnader. Hon rekommenderade oss att komma tillbaka i måndasskiftet då de troligtvis skulle ha fått in lite fler hotell och så att vi kanske redan då kunde boka :D. Känns verkligen hur kul som helst nu att vi kanske redan kan boka! Så i helgen sa vi att vi ska dra i hop hela gänget och diskutera det hela. Längtar ... ♥
image135

Kommentarer
Postat av: Lizen

Azurro :D jag längtar med :D

2007-10-16 @ 15:14:29
Postat av: Liiizen

Förresten älskling, tack för din fina kommentar :) ni är det som håller mig uppe. Utomlands nästa år kommer bli otroligt bra och jag är laddad till fredag :) Jag lovar! Jag älskar dig min gris, vad hade jag gjort utan dig :(

2007-10-16 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback