Omtumlad.

Godmorgon gott folk!
Kände att jag kanske skulle förklara mitt senaste blogginlägg "Jävla piss bajs skit fan". Men de flesta förstod nog varför jag skrev så.. Stallet i går, jag och emmelie hade de perfekta planerna. Vi rider ut tillsammans på Skutt och Hector, det går jätte bra tills de ser några hästar där framme och stannar upp. Skutt vänder om och skenar i väg i fullaste galopp in i skogen där det hundramiljoner tusentals små träd som står packade.. Och då menar jag hundramiljoner tusentals träd. Det ända jag såg var alla grenar som slog mot mitt ansikte och rätt som det var så tappar jag balansen och flyger rakt in i ett träd och duns ner i marken och hästen fortsätter springa för glatta livet. Den dunsen resulterade i att jag har super ont i benet/rumpan/ryggen, och lite skrapsår. Vi ringer till eva som kommer och jag får sitta upp på hector som emmelie fick leda pga av mina svråigheter att gå. När vi går där på vägen så hittar vi plötsligt skutt och tar med oss honom med. Då kan vi ändå inte låta bli att skratta lite i all uppståndelse, "Fan vad bra det har gått för oss den här veckan som fodervärdar". haha. Emmelie ramlade av i måndags och jag i dag.. Hmm. Dumma skutt! :P

Nu är ju då frågan, hur ska kvällen gå som jag sett fram så mycket emot om jag har svårt att röra mej? Går gör jag bra nu utan att få jätte mycket ont, det är lite mer vissa rörelser som känns något förbannat. Men detta ska banne mig inte stoppa mig. Jag tänker åka in till lizah och jag tänker supa och jag tänker gå på huset och dansa. Okej, nu överdrev jag kanske lite, men jag åker in till lizah i alla fall och så får vi se lite hur det känns.. För jag vill verkligen inte missa detta med de underbaraste som finns i hela vida världen.

I går så var det mys som gällde. Först kom johanna till mig, pratade massa om allting. Var så länge sen vi fick göra det sist! Så det kändes bra. Vi kom än en gång fram till att killar är svin, haha. Sedan kom också felicia då blev det lite film och mys och ännu mera prat. Kollade på armagedon, så grymt bra är den filmen! Sorglig. 

Vintertid i dag med, yeey sova en timme längre :) Neej, mörkt på kvällarna. :/ haha. Nee nu så ska jag bara vila och ladda inför kvällen. Ciao!

//Fia 

Kommentarer
Postat av: Lizah

Du måste vara med ikväll älskling !!!!

2007-10-28 @ 13:54:30
Postat av: Lizah

Du måste vara med ikväll älskling !!!!

2007-10-28 @ 13:55:47
Postat av: michaela

hjärtat! Stackare, ikväll måste du vara med.. det är ingen kväll om inte Fian är med ;)

2007-10-28 @ 14:18:36
Postat av: Fodervärden :P

Haha, vi är bäst Fia, men kvällen slutade ju med en massa dans iaf :D:D

2007-10-29 @ 01:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback