Min tisdagmorgon.

Är man inte rätt så duktig om man har hunnit åka in till stan (med bussen=40minuter), hinna ha körlektion på 40 minuter och hinna gjort ett litet inköp från veromoda och ta bussen hem och vara hemma tio i elva? Jo här är vi morgonpigga! Inte riktigt kanske.. Var faktiskt så att jag var hos martina i gårkväll och sov hos henne (: Tog det bara lugnt och kollade på film och somnade tidigt. Vaknar av att mamma ringer tio i sju, du har väl inte glömt att du har körlektion kvart över nio i dag?. Fuuck, jo det hade jag. Ibland är det bra att ha en observant mamma. Så jag fick rulla hem tidigare än beräknat och bege mig in mot staden.

Nu så sitter jag här och är hungrig. Får bli en tidig lunch i dag! Lite pasta eller något. Körlektionen i dag gick bra, så tänkte även plugga lite teori här hemma i dag. Måste passa på när motivationen är uppe! I mon så är det körlektion igen och sen så får vi se om jag och elina kör lite teori på datorerna där inne. Måste komma i gång med teorin nu!! Kanske plugga lite psykologi med? Låna bok? Ne fia nu ska vi inte ta i. 

//Fia 

How to save a life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback