Mardrömmar och tyska.

Onsdag eftermiddag och flummet med Emmlie Berglöf börjar komma igång. Tyska är det som gäller och har skrivit en lite berättelse. (för att läsa gå in på http://emmeliiie.blogg.se/)

Äntligen så har mina hemska mardrömmar upphört. Mardrömmar är verkligen något av det väsrta som finns! Drömmt konstigt och läskigt både natten till måndag och tisdag. Måndagsnatten drömde jag att massa konstiga varelser invaderade a6 (som vi var på) och som skulle döda oss och käka på oss. Så vi sprang in till skolan för vi trodde inte att de hade lycktas komma dit än men det hade de så vi sprang ut på motorvägen mot rosenlund allt vad vi kunde. Sen så vaknade jag och ingen var hemma, hörde inte mamma göra sig iordning för jobbet. Plus att det var helt kolsvart ute. Läskigt värre! Tror att den drömmen är inspirerad av filmen 28 veckor senare som vi såg här o helgen. Andra natten drömmde jag att jag tittade upp och en man stod och stirrade på mig jag blinkade och sedan vaknade. Klockan var tjugo i två, vågade inte somna om så fick ligga och kolla på vänner i en timme.. hmm. Tror nog att jag får sluta kolla på skräckfilmer alltså. haha, no way!

Nehe, nu är det dags att återgå till tyskan och flummet. Bye!

//Fia

Kommentarer
Postat av: Flummaren

Haha, vissa dagar är värre än andra, men tyskalektionerna brukar aldrig bli seriösa :P

2007-10-17 @ 23:06:34
Postat av: Lizen

Du är min underbara gris :)

2007-10-18 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback