Johnbauer slappt? Sjuttsingen heller.

Plugg plugg plugg och prov prov prov.. Känns som man inte gjort något annat den här veckan. Nu är i alla fall alla tre proven över och endast en redovisning kvar. Fick reda på företagsekonomiprovet i går, vg! Det känns jätte skönt. Tyskaprovet i går kändes också bra, inte så jätte svårt faktiskt. Samhällen i dag var ju lite svårare men det kändes helt okej ändå. Har suttit och finslipat powerpointen till historian i mon lite nu i alla fall.. Väldigt synd att vi inte har fått in filmen =/ Men det blir nog ganska bra ändå har ju lite andra effekter ändå. Fast tjugo minuter vettisjutton om den tar alltså. haha. Aja. :)

Träning i kväll? Jag vet inte redigt. Har inte tränat så mycket nu på sista tiden så jag tror nog att jag tränar om det inte bara är jag då för då är det ju inte lika roligt. tss. Ridningen i går var ju som ett riktigt träningspass och dansen i dag också, jobbigt jobbigt!! Får se hur jag gör i kväll. Annars måste jag banne mej träna nästa tisdag! Då har jag inget plugg att skylla på ;) För då är det ju lov, helt underbart! ♥  

//Fia

Söndag söndag söndag :D

Kommentarer
Postat av: Lizah

Söööndag :D

2007-10-25 @ 22:17:48
Postat av: martina

nu får du se till att bli "frisk" tills imon, vila vila vila;) klarar mig inte utan fisen!

2007-10-27 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback