Helgen.

Ännu en helg som rullat förbi. Matteprov på tisdag och även den här gången när jag satt mig vid datorn kom jag på att det finns så många roligare saker att göra än att plugga.. Så jag skjuter upp det lite till. Satsar faktiskt inte på något högt betyg i Matte B.

Servering i helgen var det som gällde då. Eller rättare sagt gårkvällen. Det vart mycket trevligt. Bestod av att framför allt stå i baren men också plocka fram maten, plocka glas, fixa i ordning efterrätt osv. Var en hel kul kväll om ni frågar mig! 610 kr (varav 110 kr i dricks) rikare dessutom, känns allt mycket bättre i plånkan nu. Åkte hem med sista bussen som var mycket sen och full med folk! Många hade väl varit och kollat på snook antar jag. Väl hemma, lägger sig i sängen och sätter på lite vänner och känner hur hela kroppen värker efter dagen. Nåväl, himla kul var det och vi var riktgit duktiga ;) haha. Så om ni behöver serverings personal eller barpersonal någon gång så vet ni nu vart ni ska vända er! ;)

Jaha .. Dagen i dag har varit en riktig slappdag. Vaknade av att lasse kom hit, tänkte varför måste han komma så tidigt?! Kom med lite eftertanke på att mamma och dom skulle gå tipspromenad och att klockan inte kunde vara så lite. Kollar på klockan 11.43. Woops ganska mycket ändå, men somnar man klockan tre så är det ju inte så konstigt. Har bara luggit och kollat på vänner och prisonbreak hela dagen i princip och hela tiden sagt till mig själv "jag pluggar ikväll". Yeah right, who am I fooling? och nu är det kväll, kom på klockan fem i sex att det är ju faktiskt träning i dag men då vart det to late för det också (inte för att jag hade orkat ändå men vi kan ju lossas). Tror inte att det blir mycket pluggande i dag heller, får väl ta lite grann i mon bara i så fall.

Nu väntar duschen ...

//Fia

     


Kommentarer
Postat av: Lizah

Min Filus :D

2007-10-15 @ 09:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback