Fredagmorgon.

Fredagmorgon, kallt och ont i hela kroppen. Eller rättare sagt träningsvärk i hela kroppen, massa i ryggen och armarna. Men det går väl över tills jag gifter mig som man brukar säga.

Ville också skriva en lite blogg nu när emmelie skrivit (A) Emmelie kom och sa till mig i går att hon troligtvis skulle ha skutt som foderhäst. Wiie! Kul att han får stanna att och att hon får en häst och rida som hon så länge velat ha. Men sedan säger hon att hon skulle behöva hjälp med han och undrar om jag skulle vilja vara med och vara medryttare på han. Klart jag vill det :D Så på måndag är han min och emmelies :) För att förklara det enklast så tycker jag att man kan säga att vi har delat upp honom i tre delar där jag får en del och emmelie två. Ungefär så är det :) Han är allt lite min också (A) Är otroligt glad för att du erbjöd mig detta älskling och för att våran lilla plutt ska få stanna :) På lovet ska han få överflöd med mys. :)

I kväll blir det hem till michaela. Mys med mina underbara flicks :) Det blir lite käk och idol och massa spel. Ska bli jätte mysigt. Tur att bror tengstörm blev frisk! På lördag får vi se lite vad som händer. Blir nog en hyffsat lugn helg även denna. Så laddar vi inför nästa helg och hoppas att det blir mer fart där. Då är det banne mig på tiden! ;) 

//Fia

  

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det kommer att gå så himla bra !!

2007-10-19 @ 09:35:30
Postat av: Lizen

Jaa det är det :D haha :)

2007-10-19 @ 09:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback