Filmmaraton.

Gamla sofia är tillbaka igen, har lyckats sova till klockan halv elva och halv tolv de här dagarna. Det var inte i går måste jag säga.

Gårdagen: Vaknade som sagt vid halv elva, körde ganska strax efter det upp til a6. Sandra skulle köpa grejer till sitt rum. Kom hem med mörkrödfärg till rummet och massa guldiga ramar som hon ska sätta svarvita kort i. Kommer nog bli jätte fint. Jag blev desto mer sugen på att fixa till det sista av mitt rum. Vilket innebär, köpa mattor ett nytt tv bord och lite dekorationsdetaljer. Får väl se när detta blir av. Tapesering var också en fråga som kom upp í mitt huvud men det liggerjag nog lite lågt med. På kvällen i går var det lite "filmaraton" hos emmelie. Kollade på två skräckfilmer, 28 veckor senare och Chatter (eller hur det stavas). Bra filmer om ni frågar mig! Sen gick vi ut och gick en sväng och efter det så blev det en liten komedi för att fegisarna skulle kunna somna på kvällen. hehe. Ne men det var en trevlig kväll!

I dag så har jag faktiskt kommit i gång lite med pluggandet, har börjat läsa lite sidor på internet i alla fall. Good start! Blir lite sugen på att hjälpa till med rummet också. De stökar för fullt där inne! tss. Blir kanske inte så flitigt pluggande som planerat. What ever. Har ju faktiskt studiedag i morgon. Välbehövligt!

//Fia

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet :) Hört att du ridit honom det senaste nu ;) visst är han go! Fast stuntals lite jobbig i galoppen. Var nära på att åka in i ett träd i lördags .. ;) Pusss

2007-10-09 @ 17:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback