Energi.

Nu har jag stängt in mig i min dator, musik och min godispåse. Rast från engelska och shortstory som jag inte har haft någon större framgång i mitt skrivande i. Tror det blir något åt en lite kärlekshistoria. *tönt* haha, ja men va fan kom på något bättre då? Dagen har hittills rullat på bra. Är full med energi och springer hit och dit, flummar, skojjar och skrattar. Vet inte vad jag ska göra med allt. Och nu så skriker michaela glatt att hon kan räkna till tio på tyska, "Fia fia lyssna". tss, ni e la goa ni. Om inte ni hade funnits i skolan hade den blivit betydligt mycket jobbigare.

Har också kommit på att med hjälp av studiedagen i går så är det helg snart igen. Weei. Lov snart också, då hoppas jag på fest på halloween och kanske ut och dansa lite någon dag? Hade inte varit fel. Om man bortser min lilla förkylning så är jag på g mer än någonsin ;). Nu i helgen blir det att vara lite servitris och bartender. Kommer bli grymt bra och roligt tror jag! 

Nee nu så ska jag nog snacka lite med mina nyblivna (även gamla) tyskar. Tschüss!

//Fia  

Kommentarer
Postat av: liizah

Jättefint :D

2007-10-09 @ 13:41:10
Postat av: michaela

haha 1,2,3,4 ;P vad skulle en dag utan fian vara? du är för underbar :)

2007-10-09 @ 16:28:21
Postat av: Anonym

Fiia, du är allt bra du :) skolan utan tjejerna i svanhamn hade inte varit något. Vi gör allt :)

2007-10-10 @ 00:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback