Deperisson, tjejkväll, lycka.

Prat om deperissioner gör mig deprimerad. Vissa tycker om att öppna sig om problem, vissa håller inne och grublar. Vissa gråter ut hos nära när de får chansen, vissa gråter ut hos kudden och vissa stänger in sig ensam i ett rum och gör något dumt. Det är olika hur vi hanterar våra problem och känslor. Klumpen kom på mig i magen i dag när vi hade en stund där vi pratade deprissoner. Inte jag som berättade någonting men tankar i huvudet börjar springa runt och man känner medlidande för de andra. Jag vet att saker jag kan vara deprimerad för inte är alls lika era, men vi har alla våra problem, stora som små. Det var skönt att få prata ut med lite saker på bussvägen hem, även om det inte var hälften, även om det inte var några speciella saker, så var det skönt. Det är skönt att jag har sådanna vänner som faktiskt bryr sig och vill veta hur jag känner och mår. Jag gör också mitt yttersta för att ni ska vara fria och kunna (om det skulle behövas) öppna er för mig, finns alltid här för er.

Nu så ska vi inte tro att fia är inne i djup deperission. Direkt när jag hoppade ur bussen bestämde jag mig för att jag inte skulle hem och "deppa". Vad gör man då? Jo, jag gjorde så att jag skruvade upp ljudet på ipoden satte på Mcfly (I wanna hold you, Don't stop me now) tog av mig pumpsen (pga av skoskav) skuttade hem på den kalla asfalten och tänkte på vilken underbar kväll jag haft. Vart först och åt på wok och co, alltid en favorit. Sen hem til sebbes lägenhet där vi tjejer (+sebbe) satt och spelade spel och hade allmänt trevligt. Har varit en jätte bra kväll! En som jag hoppas att vi snart gör om snart igen.

Jag är som sagt förtillfället en ganska lycklig filur. Njuter av att testa på singel livet, bara få ta hand om sig själv och vara ute och dansa och bara ha kul. Måste nämna än en gång att förra helgen på centrum var så himla himla roligt! Fast det är klart, det finns ögonblick i singellivet där man också saknar att krypa upp med någon under täcket, att bara känna närhet, få en puss mot pannan och bara drömma sig bort i tillfället.

Nehepp nu är det nog färdig tjötat för mig, dags för mig att lägga ner datorn och sluta ögonen. God natt!

//Fia

Kommentarer
Postat av: Liizen

Jag är glad att jag har dig älskling :) Utan alfen, ingen fisen :) <3

2007-10-06 @ 11:25:39
Postat av: Emmelie

Du är alltid lika underbar gumman !!

2007-10-06 @ 13:47:28
Postat av: Hannah

Fian<3

2007-10-07 @ 11:04:34
Postat av: Elina

aaw, alfie :) Du får mig att må så otroligt bra. gaaaaah, vad jag tkr om dig!

2007-10-07 @ 11:24:13
Postat av: martina

gumman. du är nog en av dom personerna som bryr sig mest om alla andra! men lova mig en sak, så fort du känner för att prata ut om något så slår du en pling. Men nu får du se till att njuta av singellivet för jag vet att någon snart kommer försöka få dig till hans!

2007-10-07 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback