Bloggdesign, ett bra sätt att skjuta upp pluggningen på?

Har suttit massa idag och försökt få en snygg bloggdesign, och nu är jag ändå hyffsat nöjd. För mycket fritid? Nee det har jag nog inte, detta är bara ännu ett bra sätt att skjuta upp pluggningen. Jag har tyskaprov imon och har inte pluggat ett skit! Förstår inte vad det är med mig i år, känns som jag alltid resonerar "jag sikter i det här provet". Men Sofia Alf om man gör det hela tiden så blir det inga bra betyg! Förstår du inte det!? Joo jag vet men jag orkar inte .. Suck. Pappa har i alla fall förhört mig på samhällen lite tills på torsdag så har i alla fall börjat lite med den.. Tyskan har aldrig varit särskilt seriös, tror det är därför jag inte har pluggat något. Men känns ändå bättre med den i år, känns som man lärt sig mer. Måste plugga på den sen, i natt eller något.

Var för övigt bara jag, sophie och lizah i skolan i dag. Var är ni tjejer? :O Okej, emmelie var ledig, michaela vart sjuk i går så hon är säkert sjuk igen, jossan? hmm, hemma och sover skulle jag nog tippa på. Ellen då? Var är du? Skulle nog tippa på att du också är sjuk.. Krya på er tjejer! Lite tomt vid bordet vårt.

//Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback